Професионална филозофија

Јежим се од наставе, која се састоји од целочасовног диктирања ученицима одређених садржаја.

Сматрам да настава треба да буде занимљива, игролика и да подстиче на размишљање. Волим када je при учењу ангажовано што више чула и када ученици уживају у раду.

Волим да примењујем у учионици кооперативно учење и да подстичем критичко размишљање код ученика. Често користим у ту сврху групни облик рада. Волим дебате. Волим ученике, који су слободни да мисле, па и да се аргументовано и културно супротставе речима наставника. Поштујем неконформизам те врсте.

Осећам се врло необично када предајем већи део часа. Ти часови су ми реткост. Настава, ако већ не иде испред, мора да  иде у корак са временом, тако да су информационо-комуникационе технологије (дечија радост) неизбежне у настави.

Волим да освежим нашу учионичну атмосферу новином. Волим тај  свеж ваздух. Волим када урадим нешто што ће моје ученике обрадовати. Та радост је оно што ме покреће. Лепо је када се задовољство учењем и радом шири. Стога, настојим креирати наставу у којој ћемо сви уживати и које ћемо се радо сећати.

Верујем да бар једном недељно наставник може учинити нешто посебно за своје ученике и бољу атмосферу у учионици.

Наставиће се…

(Ово је прво што ми је пало на памет.)

Advertisements

2 мишљења на „Професионална филозофија

Оставите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s